Vattenkrig!

Idag hade vi treor vattenkrigs-tema. Vi skulle dränka alla ettor ocg tvåor nu innan vi går ut. Det blev en riktigt rolig dag men en jävla massa vatten. Fredde sköt mig rakt på ögat med sin vatten pistol direkt på morgonen och det var en hel del andra som fick ett ganska blött "god morrgon". Vid lunchrasten samlades vi tror utanför matsalen och blötte ner alla som skulle äta. Det räckte inte med det utan de fick en liten dusch efter maten oxå. Jag blev helt blöt och jag kände mig lika mysig som en disktrasa, det var tur att man hade extra kläder med sig.

Efter vatten kriget blev det psykologi. Jag kunde verkligen inte koncentrera mig eftersom mina blöta kläder kliade, plus att jag frös som fan. Jag utnyttjade lektionen till att byta om  och efter det blev det Idrott B. Riktigt jävla jobbig lektion. Med andra ord, riktigt jävla kul. Nu ska jag chilla efter den här jobbiga veckan. C yaa!



Här har ni mig med krigsmålning, badbyxor, vattenpistol och konkelbär. Ja, hela kittet! "Fit for fight! - Känner ni er fittade?"

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Känner ni er fitta är det ju.

2009-05-29 @ 18:55:35
URL: http://astasusanne.devote.se
Postat av: Anonym

Jag tyckte att det va ditt fel att jag blev blöt!

2009-05-31 @ 18:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0