Vi drar till Malmö.

Fest idag igen.. men jag kan inte festa eftersom jag ska till Malmö idag. Jag känner att jag lever student livet till max, nog! Men men. Jag ska göra intagningsprov i arkitektuniversitetet i Köpenhamn hela helgen så det kan hända att bloggen inte uppdateras. Men vem vet, jag kanske lånar syrrans dator och skriver något meningslöst.

Jag glömde nästan bort att berätta kort om min dag. Som ni säkert vet (om ni har läst det förra inlägget) så hade jag Nationellt prov i Matte C. Fyfan va svårt det var, det har aldrig gått så dåligt för mig på något annat prov. Jag blev frustrerad och kollade efter tre gånger om vi hade fått fel prov. Typ Matte E eller Q, men nej, där stod Ma C. Helt sjukt. Det var katastrofalt! Efter ett tag blev jag trött på att dra streck över alla uppgifter som jag inte kunde så när jag kom till den sista uppgiften, den stora jävla MVG uppgiften, svarade jag med ett traditionellt: Nog! Anna-Stina kommer nog flabba åt det svaret. "Redogör blablba blab och visa att blablas formel stämmer. Svar: Nog!"

Efter matten slutade vi och eftersom det gick så underbart bra slutade jag redan kl 10! Jag, Jolle, Hanna, Anders och Emil bestämde oss för att dra till Väla. Jag och Emil underhöll resten med att sjunga med i varje låt som spelades på radion även om vi inte kunde texten. När vi började härma Tobbe i "En annan del av Köping" så hotade Jolle oss med att kasta ut oss, så vi fortsatte. Hanna tyckte att vi var dumma i huvudet och att vi var störda så vi bestämde oss för att skämma ut henne genom att kalla henne för mamma i alla jävla affärer vi var i. Kul. Anders satt och pelade näsan hela vägen.

Önska mig lycka till nu på intagningsprovet. Ni vill inte att jag ska misslyckas för då kommer jag inte in på universitetet och då får ni en pizzabagare till i Klippan eller i alla fall en blatte till som lever på socialbidrag. Förlåt, det heter Socialbedrag. 

Vi drar till malmö... Mega skön låt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0