Jag gick över gränsen redan 1991

Helvete va här blev livat efter gårdagens inlägg! Så här många läsare har jag inte haft på flera månader. Jag väckte antagligen en hel del känslor med det förra inlägget. En hel del ilska och hat var där i alla fall och bland folket som förstod hela mitt resonemang så fanns där en del skratt.

Det tog bara några timmar innan tjejkompisar blev förbannade på mig för att jag hade snackat skit om bröstcancer och feminister. Folk tror att jag är värsta kvinnohataren vilket är en stor jävla paradox med tanke på att jag har fem systrar. Hade jag varit kvinnohatare så hade de nog tagit livet ur mig för länge sen! Men det är lugnt! Jag tycker bara att det är jävligt kul när folk blir förbannade över något de läser här. Det är ju bara så jävla dumt att bli förbannad över något som man läser på en blogg som heter Take a joke! Det är som att gå på en stand-up show och bli förbannad över att de skämtar om känsliga ämnen. Jag är faktiskt ganska nöjd just nu, för om det inte vore en liten sanning i mina åsikter så skulle inte folk tagit åt sig skiten, då hade det bara framstått som löjligt. För visst är det sant att fler har dött av kokosnötter, och visst fan får rosa bandet mer uppmärksamhet än resten av cancer banden! Tänk bara på att kokosträd har funnit i flera tusen år och svininfluensan har bara funnits i knappt ett år(?). Googla det själva! Sen att jag säger en massa skit bara för att göra er förbannade, de är en annan femma.

En sak som jag har märkt är att en kille kan verkligen inte skämta om feminister. Sist jag gjorde det här på bloggen blev det samma resultat. Jag trodde att jag skulle få brevbomber genom brevinkastet, och nu gjorde jag en favorit i repris. Fett dålig stil av er. Ni får fan ta och skärpa er och bjuda på er själva lite. Jag vet att ni inte tar den i 2an men ni kan i alla fall ta ett skämt… det svider inte lika mycket, jag lovar.

God natt!

(Obs Linnea är ingen flopp, hon är faktiskt med i min top-3 gästbloggar-lista. Sen att jag bara har haft två, det behöver vi inte säga så mycket om)


Kommentarer
Postat av: Victor/kultur

Yo! Något du måste ha med i din nästa blogg är..

Asså dessa ängla skämten, e de roliga eller är det bara ja som är ute o cyklar ;).. Ska någ skaffa blogg :)!

2009-11-15 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0