Glögg & Lussebullar!

Efter en hel helgs jobbande inledde jag den här veckan med att försova mig så att jag missade mitt tåg till malmö. Sedan bestämmde jag mig för att ta en rejäl sovmorogon istället och sova tills jag själv vaknade... det blev strax efter 12. Fyfan va skönt det var! Efter lite frukost (lunch för många andra vi den här tiden) och en Fifa match som jag naturligtvis vann bestämmde jag mig för att ta tåget till Malmö. Men när jag skulle ta på mig jackan och gå ut så hittade jag inte min möss-fan! Jag letade överallt! Jag misstänkte att det var min lillebror som hade tagit den, den jäveln snor allt från mig! Han har till och med min gamla Rivaldo tröja på sina fotbollsträningar. Men han idiotförklarade mig och sa att han aldrig hade gått runt med en så ful mössa så det var omöjligt att han skulle ha tagit den. Efter ett långt jävla tag hittade jag möss-fan och då hade jag missat ännu ett tåg.

Till slut lyckades jag sätta mig på ett tåg, med mössan på huvudet och med laptopväskan på golvet. Efter några How i met youre mother avsnitt på tåget kom jag till malmö halv 5. Jag fick springa upp och ner flera gånger för att handla mat åt mig och syrrorna.. Sen lagade de mat (djag fick diska efteråt) och sedan blev det lussebullar och glögg! Me like... Btw, jävlar va saffran är dyrt! 80 fucking kr för 10g! Jag trodde först det var weed jag köpte, men men. Det var jävligt gott i alla fall, det kanske var weed ändå.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Fritz

Det är fan dyrare än heroin i kilopris så det var dyr jävla weed isåfall ;)

2009-12-06 @ 15:43:00
Postat av: busan

Hur fan kan 10 g kosta 80 spänn när 0,5 g kostar 30-40?

2009-12-08 @ 19:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0