Godnatt!

Shulululu!

Jag har varit lite off nu i några dagar. Det beror på att jag har låst mig in i syrrans lägenhet utan dator och utan Internet. Ganska bull tänker ni då, men det behövdes faktiskt. Fattar ni hur mycket tid jag har fått över till att plugga på min tenta? Just nu känns det faktiskt som om jag har ganska bra koll på sakerna. Jag pallar inte skriva mer ikväll så jag lämnar över till en gammal vapendragare. Vi har gjort en hel del skit tillsammans, allt från att få en kultur lektion att spåra ut totalt, till att sno skolans julgran… ett uppdrag som är även känt som ”Uppdrag grannen”. Han är i alla fall rätt rolig ibland, egentligen är hans utseende det roligaste med honom men han har även satt ihop några briljanta skämt som tex.”De där Ängla skämten, är dom roliga eller är jag ute och cyklar?”. Det ska bli spännande och se om han fixar något annat roligt skämt till inlägget, eller så kan vi hoppas på att han lägger ut en bild på sig själv. Det hade varit så jävla kul… men men. Mina damer och herrar, här har ni honom... Floranman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0