Här kommer en gästbloggare...

Toodeloo alla fina!!

Lite gay inledning tänker ni nu….hade alltså kunnat vara Kurre som skriver men eftersom han har gått o skaffat sig ett liv nu (hehe, skämt å sido) så har han en gästbloggare!! (för er som e lite slöa e det jag) Jag har fått friheten att skriva vad jag vill, alltså VAD JAG VILL och det är egentligen min stora dröm men sen sa han att det måste va roligt (fattar inte varför, brukar ju inte va en rolig blogg…?) och då fick jag prestationsångest, har ju aldrig bloggat i hela mitt liv! Skit osså….

Nu sa Kurre till mig precis att han har sjukt många roliga idéer men han har ingen tid till att verkställa dom……………….Jo men Kurre, vi tror dig ;) HAHAHAHAHAHAHA!!! NU sa han ” fatta vad många sketcher jag har men inget film-team”. Men eftersom det är den ENDA anledningen till att Kurre inte har spelat in sina sketcher kan vi ju ha en liten audition: Om du kan tänka dig att filma kurres sketcher kan du ju skicka en kommentar eller något. Om du får vara med i Kurres team lovar han att bjuda dig på en falafel varje arbetsdag.

Jaja, skulle inte snacka om Kurres drömmar nu utan tänkte mer säga att han mår bra, han ritar hus till sent på nätterna, snor gamla tanters cykelpumpar, och pluggar till tenta…Eftersom han inte har så mycket tid över till sitt andra liv, bloggen (vilket e för jävligt, det enda du hade när du var arbetslös!!) så fick jag skriva ett inlägg. Faktiskt ganska svårt, så all respekt till lille Kurre.

Fred ut som en störd liten gubbe skulle säga!

(På kurres begäran ger jag er hans nya favoritlåt)


Kommentarer
Postat av: Å

Hur fan vill man bara tillverka nått sånt skit!?

2009-11-12 @ 10:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0