Ny design, nytt inlägg.

Lite nyheter först. Jag vill berätta för er att jag har en ny design på bloggen...  Jag tycker att det är viktigt att jag berättar det så att ni inte blir helt chockade när ni ser den. I värsta fall så kanske ni tror att ni har hamnat i fel blogg och stänger ner direkt, så det är väl tur att jag är snäll och berättar det för er? Jag har även fyllt år under den tiden jag har sysslat med allt annat förutom att blogga. Jag har bara fyllt 19... inget jävla märkvärdigt med det! Fortfarande tillräckligt gammal för att supa men ung nog för att inte få köpa sprit. Inte för att jag gör det så ofta men jag bara känner att jag måste reta upp mig på något just nu. Det är fan som om de hade haft 18 års gräns för körkort men 20 för att köra bil. Nog med nyheter nu..

Sorry.. jag vet att jag har varit segare än ett avsnitt av våra bästa år men jag orkar inte med något just nu. Jag ska lägga mig nu och vi kan hoppas på att när jag vaknar imorron så orkar jag lite mer, och förhoppningsvis så kan jag skriva nått skit här.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0