Ont om tid!!

Tänkte nyss börja inlägget genom att be er läsare om förlåtelse för min frånvaro men sen märkte jag att jag har gjort det i de 10 senaste inläggen så jag skiter i det! Anledningen till att ni inte har hört något från mig är för att jag har en jävla massa plugg att göra. Igår satt jag uppe till tre och byggde en modell, vaknade 9 idag för att börja tentplugga och det är precis som Linnea sa, RUTTET!

Fan varför kan det inta vara som på gymnasiet då man kunde göra vad fan som helst under hela terminen och sedan plugga två dagar innan provet och sprika minst ett VG!? De va goda tider de! Nu har vi en hel jävla bok att läsa, hundra jävla byggnader, 1000 arkitekter som heter 10 namn var att komma ihåg... ja, man behöver inte vara proffs i matte för att räkna ut att det är jävligt mycket! Men jag är inte den som klagar, som zlatan säger. Jag tar mig i kragen och sover två timmar istället, vaknar upp och ser att det har börjat snöa, skriver lite här och snart, alldeles snart, blir det säkert lite tid kvar till att plugga. Eller så bara väntar jag tills det är två dagar kvar.

Ahh..Nu måste jag ut i snövädret för att lämmna brossans mobil på lagning, men jag ska försöka skriva här lite oftare nu. Jag håller även på att fixa en gästbloggare som kanske livar upp stämningen här.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0