Svenska folket (GB)

Jag älskar att sitta och diskutera om det svenska folket. Detta folk som helt vill likna sig med vikingar. Genom att de dricker sig fulla varannan helg och går ut på krogen och slåss. Och det bästa är deras högtider som de vill bevisa för de andra i norden och i Sverige att Vi är män och vi är vikingar!

Helt seriöst Sverige, Ni har inte varit ”vikingar” på över 800 år. Och jag måste säga det att är det någon här i norden så är det finnarna, och då menar ja inte det som finns i ansiktet på tonårs människor, utan människor från Finland.

Finnarna tror även att alla i Sverige är homosexuella, eftersom ni bryr er om hur ni ser ut o luktar o jag måste hålla med finnarna, ni måste vara homosexuella. Sen finns det andra i det här landet som älskar Sverige, Patrioter. Jag har aldrig förstått mig på er. Ni älskar Sverige, tycker att det är det är världens bästa land på jorden. Men helt seriöst har ni tittat ut.

Det är kallt som i en isbjörns rövhåll, solen lyser knappt. Jobben räcker inte till, folk går arbetslösa. Man tjänar inga pengar. Men då kan man ju vara hemma och se på film. Ja men filmen kostar ju och se på. Nej men man kan ju ladda ner den, eller? Nej, för gör man det får man polisen efter sig. Jo Sverige e verkligen världens bästa land.

Och varför vill ni att invandrare ska åka hem, det är ju bra att de är här då slipper man åka utomlands. Kan ni inte hata något annat som typ feta människor eller killar med hockeyfrilla. Jag vet några människor som passar in här, så bara skriv om ni vill veta. Det var allt jag hade och säga.

Med vänlig hälsning
We all hate Mr. B!

(GB står för gästbloggare, ni tror väl inte att jag har sjkrivit den här skiten själv!?)


Kommentarer
Postat av: Fredde

Ditt sämsta inlägg mannen, du borde ha mer innanför pannan mannen ;) ! Klart folk kan älska Sverige, Vår underbara Hockey kultur, och självklart vårt Hockeylandslag, Sjukt jävla BRA i fotboll om du tittar på antalet aktiva och antalet invånare, sjukt vi e så bra ( inget svar vi misslyckades just detta kvalet, tänk på ALLA bragdmatcher), våra grillkvällar där allt e så fruktansvärt perfekt, lagom varmt gott kött osv :) sen dem som säger att alla utlänningar måste hem, haha dem e idioter men inte fan patrioter, patrioter måste få finnas, jag är det för jag gillar Sverige, jag tror innerst inne du gillar dina utbildningsmöjligher, din åsiktsfrihet, dina idrottsliga möjligheter och MKT mer, inte sant? är du inte patriot då? patriot är någon som älskar något, inte som hatar något som väldigt många (tyvärr du också?) verkar tro ! :) pusshej Broder

2009-11-16 @ 23:38:24
Postat av: Fredde

FAaan sorrry om det var en GB, haha såg inte det, måste vara något jävla pucko dom är totalt jävla hjärndöd och helt cp skadad, noll uppfattning, riktig super idiot, Hälsa gärna det från mej

2009-11-16 @ 23:40:10
Postat av: Bethzabet

hahhaa heeeelt retard!

2009-11-23 @ 23:52:48
Postat av: Fritz

Det sjuka är att GB har rätt i mer än hälften! Klimatet och sånt är inte mycket att göra åt, gilla läget liksom...men resten...

2009-12-06 @ 15:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0