Tent-helvete här över!!

Wiho... Första tentan avklarad nu! Den var ju överdrivet lätt, nästan störigt lätt, palla att man har lagt ner typ en hel veckas plugg på den när det tog 45 minuter att fylla in hela! Men men.. jag ska inte klaga. Vi är ju kosntiga, eller jag i alla fall! Är det för lätt så klagar jag och är det för svårt, då jävlar klagar jag ännu mer. Men skit i det nu. Ahh...

Fan, nu när jag äntligen har tid att skriva här, så vet jag inte vad jag ska skriva. Nähe.. men ja, tentan är i alla fall DONE och ikväll blir det tent-firande med öl. Ja, det var nog vad jag hade att säga för idag.

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

JAG VILL HA MER! MER! MER! MASSA MER! Och mer det kommer det att bli... (eller?)

2009-11-18 @ 19:40:05
URL: http://astasusanne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0