Jakten har börjat!

Fan vad mätt jag är just nu, jag gjorde nyss spagetti och köttfärssås. Krängde som fan för jag kokade upp halva spagettipaketet. Det blev en jävla massa över men det blir lunch till imorgon.

På tal om mat så har jag märkt en sak här i Malmö. Om man går vilse här så kan du INTE navigera med hjälp av McDonalds och Falafelkiosker! Dom finns ju överallt, det är ungefär som aidssmittade prostituerade i Afrika… dom finns i varje gatuhörn. Men det är väl tur att dom finns i förorten och inte i vårt samhälle som Kissie säger. Jag undrar fan hon tänkte där, eller kan hon tänka överhuvudtaget? Hon har typ två hjärnceller och det är fan krig mellan dom. Men Skit i henne nu, jag ska inte prata om aidssmittade horor mer utan om falafel!

Jag har märkt att standardnamnet för Falafel kiosker är ”Falafel nr. 1” jag har minst sett fem olika Falafel nr 1 kiosker. Jag har däremot inte sett någon nr. 2. Av någon anledning säljer nr. 1 mer, men jag har ingen aning varför. Jag har också märkt att de inte har ”liten, mellan och stor” ordningen utan här börjar allt på stor! Stor, extra stor och extra stor deluxe. Varför egentligen? Så jävla onödigt bara! Folk kommer fan att gå runt och säga ”igår såg jag en extra stor deluxe hund! Jag svär mannen den va 150cm hög!” Men men… det skiter väl vi i, så länge dom håller sig i förorten så är det faktiskt okej. Eller hur va det nu? Idiot…

Men, nu ska jag fan cykla till syrran i minus 20 grader. Det är fan kallt som grisar ute (svinkallt ha-ha). På vägen dit ska jag försöka fixa fler bildbevis på Falafel nr1. Här har ni i alla fall ett. Jakten har börjat… bara så ni vet!

Fred ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0