Fuck!

Jag skrev nyss ett långt inlägg om min helg, sen läste jag det och raderade skiten. Jag har verkligen inte ett skit att skriva om nu för tiden! Var fan är alla idioter som förgyllde min vardag? Var fan är alla idioter som jag kunde såga här på bloggen? Var fan har all inspiration tagit vägen?

Jag läste mitt inlägg och jag lät som fucking Magnus Bertnér! Jag bara klagade en jävla massa som om jag hade mens eller nått och där fanns absolut inget roligt att skratta åt. Jag stör mig på mig själv just nu. Va är det som händer? Håller jag på att bli för "vuxen" och ordentlig nu? Eller så är det bara så att jag inte kan skriva nått kul om  idioter eftersom jag inte träffar dom längre... Fan. Jag ska nog ringa Lina imorgon.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du lämnade kvar mig i klippan :( men hörruu, du kan va elak mot migändå. kom igen!

2009-10-19 @ 17:27:13
URL: http://astasusanne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0