Hjälp!!

Hallå kära läsare!! (typ 3 pers) Jag behöver fan er hjälp nu. Ni kanske inte är så många men ni kan säkert göra någon nytta om ni orkar.

Min syster fyller år om två dagar och jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till henne. Jag är fan sämst på att köpa presenter. Det är fan skitsvårt att hitta nått som man vet att personen kommer att gilla och använda. Sist köpte jag fan ett Usb-minne till henne, hur jävla torrt är inte det? Eller så köper jag saker som jag vet att jag också kommer ha nytta av. Tex, för två år sen köpte jag ett pokersätt till henne och hon spelar fan inte ens poker så redan efter två runder hade jag tjänat ihop pengarna som jag la ut till pokersättet. Den här gången tänkte jag köpa nått seriöst… böcker är jävligt bra och seriösa men jag vet bara inte vad för bok jag ska köpa till henne. Jag läser ju aldrig och hon har säkert läst det mesta. Ahh.. Om ni inte hjälper mig nu så får det fan bli ett större USB-minne!


Kommentarer
Postat av: Nermin

Parfym! de brukar funka faktist :D

2009-10-21 @ 19:46:56
Postat av: Kajsa

du kan ge mig ett usb-minne? (a) men mm. nermin har rätt, parfym funkar oftast. SE till att den inte luktar tant bara. Eller en dildo kanske? :)

2009-10-21 @ 20:49:44
URL: http://astasusanne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0