kuben

-3b0e3737b136fad1432b9b100620971.png

kuben Idag satt vi kvar och byggde våra kuber, min är den till höger, den snyggaste. Emmas och Cissis hade ingen chans mot min. Emmas va ändå rätt okey men Cissis va fucking sämst!... Där fick du din jävel för att du mobbade mig idag!

Annars har jag inte gjort så mycket, jag somnade på soffan efter att jag hade råkat dricka fem dagar för gammal mjölk. Det var väl tur att jag vakna igen, fyfan vad äckligt det var men jag märkte det först efter att jag hade druckit upp skiten. Lika dum som vanligt.

Men men... Nu ska jag kolla på mammas pojkar, blatte mamman är fan störd och hon andre tycker inte om negrar! Ja, visst fan är det ett värdelös program men va fan ska jag göra utan internet!?
Blogga från telefonen och kolla på idioter på tvn är svaret.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

kurre <3 tjejen med dom stora brösten och konstiga tänderna :*

2009-10-15 @ 21:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0