Ska ni ham-ham här??

Idag har jag varit med Fredde hela dagen. Jag slutade skolan redan 12 och han var ledig hela dagen för att han inte pallade åka buss till skolan eftersom det regnade. Vi drog i alla fall ut och lirade lite fotboll i parken bredvid värnhem. Efter ett litet tag kom en snubbe från någon tidning och frågade om han kunde fotografera oss när vi spelade, jag trodde först att det var någon talangscout men den turen hade vi inte. Vi blev fotade och efter det kom det några uteliggare och la sig bredvid våra jackor. Vi hämtade dom och stack.

Efter det ville vi äta nått så vi gick in på något kebabställe, ett nytt ställe som Fredde aldrig hade testat. Killen som stod bakom disken måste seriöst gå SFI eller nått, jag menar om man ska jobba där så ska man kunna säga ”Hej, Va ska du beställa” ”Vilken sås?” och ”ska du äta här?” de två första kunde han hyfsat bra men fan inte den tredje. Killen frågade om vi skulle ham-ham där? Jag flinade lite och svarade ja men Fredde började garva as högt och så höll han på tills vi gick ut.

På väg hem till honom började vi snacka om en brud som hade kramat Fredde på ett konstigt sätt och då skulle han som vanligt visa hur det gick till så han kramade mig. Vi märkte att gubben som gick bakom oss trodde att vi var bögar. Vi stannade utanför Freddes port och precis innan han passerade oss så sa jag ”Ja, det är fan inte lätt att få den i röven” och Fredde svarar högt med ”Nä.. men det är jävligt skönt” Då vände han sig om och kollade på oss som om vi var sjuka i huvudet. Så jävla roligt att se hur folk reagerar på sånt.

Sen drog vi till västra hamnen och fotade min byggnad som jag ska rita av, vi passade på att ta några psyco bilder med men eftersom han sitter och spelar poker på Facebook nu så kan inte den jäveln skicka dom. Fredde.. lägg ner pokerkarriären! Du kommer ändå aldrig att bli lika bra som mig!

Där har ni beviset!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag hade sopat mattan med er båda två!!

2009-10-07 @ 22:28:56
Postat av: Kajsa

Eller alltså, jag vet inte vad man säger... ska jag verkligen sopa mattan MED er? ;s

2009-10-07 @ 22:29:41
Postat av: Kajsa

sv: Du får la se till att börja skriva roligt igen!?

2009-10-08 @ 14:40:16
URL: http://kajsasusanne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0