Tack!

Dagens hjälte är Nermin som tipsade mig om att köpa en parfym till syrran. Det måste fan ha varit det smartaste den killen har sagt i hela sitt liv.. ja, han brukar tyvärr inte säga så mycket annat än "palla leva" men men... nu ska jag inte vara taskig mot honom för som sagt så hjälpte han mig idag. Jag köpte en parfym till syrran och hon tyckte verkligen om den så presenten blev väldigt lyckad!!

Fast nu behöver jag hjälp med en annan grej.. fan, folk kommer säga att jag ska bytta namn på bloggen till "hjälpmig" men det kommer inte hända. Ja, men saken som jag behöver hjälp med är att hitta en bra laptop som jag kan designa och jobba på, gärna en Mac eftersom dom knappt hänger sig. Minst 2.0 Ghz processor och minst 4gig ramminne. Känner du någon som säljer en laptop eller om du själv vill bli av med din så bara säg till. Nermin, du kanske känner en kille, som känner en kille som har snott en bra laptop? Ring mig... ja, jag har Comviq kompis!

Fred ut! Nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Nermin

haha du får nog byta till telenor mannen :D

2009-11-04 @ 18:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0