Wake me up!

Hela den här veckan har varit som en fet jävla bakfylla, konstant trött och huvudverk rätt ofta. En jävla massa plugg, träning och dåligt med sömn har varit anledningen till detta. På grund av det har jag inte hunnit berätta en massa bull shit som vanligt. Därför ska jag nu berätta om en fest som vi hade förra fredagen... ja, bättre sent än aldrig!

Vi började kvällen med bowling på O'learys med hela klassen. Jag var som vanligt långt ifrån bäst och lika långt ifrån sämst, det var ju sjukt svårt att vara lika kass som Fredde. Fem kast i rännan i rad och sen en strike.. det var allt, typ. Men men... jag ledde i alla fall i min grupp med ca 30 poäng så jag började leka lite, försökte skruva dom och sånt skit och efter sista kastet märkte jag att Johanna hade gått om mig med 4 jävla poäng. Jag slutade på en jävla andra plats efter att ha blivit bestulen på segern.

Jag tröstade mig själv med en fet Hamburgare och en Corona. Sen stack vi till Möllan och drack mer öl. Där satt vi och underhöll oss med världens billigaste spel. Vi spelade Krona! Så gör man när man är fattig student. Köper öl för studiebidraget och underhåller sig med växeln.

Efter att vi hade fått värsta köttsåren på knogarna blev det efterfest hos Emma. Vi stack dit vid ett och blev kvar där till nästa dag, en del av oss i alla fall. Efter att ha druckit whiskey, varit Dj, lärt folk karate, slagits med Maria, och en massa annat som jag inte kommer ihåg så bestämde vi oss för att sova vid sex. Vid den tiden var det bara Janne, Dennis, Emma och jag kvar. Dennis hade däckat vid 4, Janne pratade non-stop, Emma skrattade åt Janne och jag ”gillade mest läget” som Janne sa. Jag kunde fan inte sova av Jannes jävla prat och när han äntligen bestämde sig för att vara tyst blev jag jävligt glad och tänkte att jag äntligen kunde få sova nu, men 30 sekunder efter det började han snarka så att det lät som om folk flyttade möbler i rummet bredvid. Jag la fan sömnlös hela natten och inte fan har jag sovit ordentligt sedan dess.

Om jag ska sammanfatta kvällen/natten/morgonen/dagen så var den jävligt güüd! Jag ska visa er lite bilder som ger er en inblick på vad som egentligen hände.

Nää.. nu måste jag upp och laga mat!


Kommentarer
Postat av: Sunshine :P

Va fan kurre har du börjat kröka :P Jaja bättre sent än aldrig är det väl ;)

2009-10-14 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0