Åker hem

71d94463e9b6744ec3566ae882847188.png

Kolla varifrån!
















Jag sitter just nu på tåget på väg hem till klippan. Det känns lite som att vara med i ett avsnitt av en annan del av köping och efterlyst samtidigt.

En man och en kvinna satte sig bredvid mig och min syster. Jag märkte direkt att dom inte hade alla höns hemma. Först trodde jag att dom var fulla men de va fan i mig höga, riktigt jävlä höga. De börja först bråka lite eftersom mannen inte fick hennes nummer och sen började de grovhångla. De såg fan ut som två särare som inte kunde kontrollera sina kroppar. Riktigt jävlä äckligt.

Det hände samtidigt som tågvärden stod och pratade med någon kollega i telefon, högt så att alla hörde. Han berättade att han hade slängt av två killar som inte hade biljetter, den ena hade ett rabattkort som redan gått ut. De va runt 160cm långa, de pratade bra svenska fast de hade utlänsk bakgrund, de bodde antagligen i landskrona och de hade blåa jackor....

Vafan, give me a brake!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0