Hejdå och Hallå!

Igår flyttade jag till Malmö. För gott typ. Ja, jag tror inte att jag kommer flytta tillbaks till klippan igen. Malmö är riktigt nice, inte som klippan, dött. Varje dag är ett äventyr just nu. Antingen cyklar jag vilse tills jag inte vet var fan jag är eller så blir jag nästan påkörd av en cyklande gammal tant som blev sur för att jag cyklade på fel sida av vägen. Hon riktigt försökte att köra på mig och sen sa hon "I sverige har vi högertrafik"... jävla kärring!

Första kvällen hemma spenderades framför TV:n där man fick se Zlatan göra mål för Barca i premiären. Sen hade jag väldigt stora problem med att sova eftersom jag har vänt på dygnet... jag har knappt sovit fem timmar inatt, så just nu är jag lagom trött.

Idag var det första skoldagen för mig, som sagt så var även den här dagen ett äventyr. Jag cyklade runt som en jävla idiot och försökte hitta rätt byggnad. Efter ett tag hittade jag en sån där karta som visar var de olika sakerna finns, jag letade efter den när pricken som brukar heta "Här står du!" och när jag väl hittade den märkte jag att jag stod utanför byggnaden som jag skulle vara i... så typiskt. Där hade jag ju inte cyklat runt i 20 minuter.

Nu ska jag bara slappa och ladda batterierna inför imorron. Jag kommer tyvärr inte kunna skriva här så ofta pga att jag inte har någon dator (jag lånar syrrans just nu). Vill ni ha kontakt med mig så är det bara att smsa eller ringa. Ni som inte har mitt nummer får helt enkelt fråga...

Men jag ska skriva nått så fort jag får tillgång till en jävla data så att ni får följa med på mina äventyr i Malmö.

Ha det gött! Vi ses! Stay black!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0