The blogger is back!

Tjena, hallå! Wzup! Cha cha, hej! Eller allt vad det nu heter. Jag har äntligen fått internet nu så nu kan jag börja blogga igen. Problemet är bara att jag knappt har ork till det. Jag funderar seriöst på att lägga ner skiten, det är fan ändå ingen som läser skiten.

Idag har jag iallafall haft en ganska lång dag. Började 8.15 och slutade 16.00. Fy fan va trött jag har varit hela dagen, men det är inte så konstigt med tanke på att jag bara sov 5 timmar i natt. Plugget är ganska kul, fast att man går runt och har lika bra lokalsinne som en fiskpinne. Idag har jag även varit på riktigt "jag-vill-jävlas-med-alla-humör" men jag har fortfarande inte åkt på stryk så det är bra.

På tal om stryk så trodde jag att det skulle bli fight idag vid kopiatorn. Vi skulle kopiera upp vår inlämmning och längst bak i ledet står det en typsikt kaxig blatte med atitydproblem och dålig svenska. Vi skyndade oss så gott vi kunde eftersom lektionen började om bara några minuter. När Jenny i min klass gick fram till kopiatorn så säger han "Amen vafan! Kan du skynda dig asså.. jag har brottom asså. Fan!" Jenny vände sig om och sa att även hon hade brottom och jag kollade på killen som om han var dum i huvudet, vilket stämde ganska bra. Sen fick jag upp en ganska crazy bild i mitt sjuka huvud.

När jag var mindre trodde jag att alla Asiater kunde Kung-fu och sånt. Det är inte konstigt att man trodde det eftersom det var alltid asiater som slogs i alla filmer. Man är ju rätt fördomsfull när man inte vet saker. Men iallafall när jag gick i trean gick jag fram till en kines på vår skola, han var den enda i hela skolan och jag frågade honom om han kunde kungfu. Han svarade kort med ett nej... jag gav mig inte så jag frågade om han kunde Karate, Judo, jujuitsi, teakowondo, kendo och jeet kune do. Han kunde inget av det. Sen frågade jag om han kunde slåss över huvudtaget och den jäveln kunde fan inte ens det... fattar ni hur den här händelsen förstörde min världsbild! Jag hade ju alltid trott att alla kineser kunde slåss men den här jäveln lekte med en Jojo och samlade pokemonkort!

Ja, jag ska komma till saken nu... bilden som jag fick i huvdet var att Jenny som är halv kines flippade ut totalt och slog ner killen i värsta kung-fu style, stoppade in hans huvud i kopiatorn och tryckte på print så att han blev bländad till max. Jag hade gärna viljat se det för den idioten förtjänade det!

Vem du nu än var så förklarar jag dig härmed till Dagens idiot! Lina brukade få det priset i vanliga fall men den jäveln har typ gått och dött eller nått. Jag saknar mitt ultimata mobb-offer och alla andra bihang.

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG LÄSER ALLTID DIN BLOGG:=)

2009-09-29 @ 23:18:32
Postat av: LINA

jag saknar dig med ditt as!!!! hör av dig när du är hemma ngngång så vi kan kolla på en av dina miljoner filmer som du alltid skryter om att du har, fast du inte kollat på en enda av dom!

2009-09-30 @ 12:32:57
Postat av: Emelie

Haha, jag känner mig genast på bättre humör efter att ha läst detta! :)



Jag tycker absolut att du INTE ska lägga ner bloggen. Jag läser den flera gånger i veckan.

2009-09-30 @ 19:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0