"Dont do this at home!"

Fyfan va mycket snö det är i klippan! Det är fan högar som är minst en meter höga på trottoarerna, vår trädgård ser ut som om den är bebodd av isbjörnar. Jag som tyckte att snön i Malmö var besvärlig. Snacka om att jag sköt mig själv i foten när jag tog tåget hit. Jag hatar verkligen snö just nu! Innan när man var liten tyckte man att det var kul med snö för då kunde man göra snögubbar, bygga igloos eller åka pulka... eller det sista behöver man inte snö till, det visar min kompis, Victor i den här videon men... Barn, snälla... Dont do this at home!



Victor när du väl är igång med att göra videoklipp, När fan ska vi spela in Terminator vs. Scarface och Rocky filmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0