Lite bättre.



Det börjar väl se helt okey ut och min dag har varit helt okey den med. Har egentligen inte gjort ett skit, jag har bara sovit, slappat och varit allmänt rastlös. Sen på kvällen började det hända saker, jag var bla hos Fredde och hjälpte honom med hans dator. Man kan nästan tro att han är tjej... han är ju sämst på datorer! Haha ;) Men det var kul att sitta och snacka lite skit med honom.

På väg hem tog jag 7an (bussen), det satt bara tre pers i hela bussen. Chuaffören, en svart kille i mitten av bussen och en tjej längst bak. Jag gick och satte mig två stolar bakom den svarte killen, när jag gick förbli honom märkte jag att han hade igång värsta reggeaton musiken på sin mobil. Högt. Inga headset här, inte! Jag satt där och retade upp mig på den jävla idioten som tog för givet att alla andra oxå ville lyssna på hans jävla musik. Jag ville be honom att stänga av skiten... men jag vågade inte riktigt. Jag funderade på att sätta igång musik på min mobil ännu högre så att han får höra hur det känns... men nja. Jag kom på sedan att jag ändå skulle byta buss efter två stationer så jag kunde stå ut med det.

Jag klev av bussen och där stod jag ute i kylan och väntade på att 4an skulle komma... med reggeaton musik till soundtrack! Jag höll fan på att få damp!... Jag gick fram till honom, och sa "Kan du inte stänga av den där skiten?" Han kollade på mig och sa "Ska du ha stryk eller?" Han svingade med höger arm, jag duckade snabbt och gav honom en högerkrok rakt under ögat, han trillade ner och sen tryckte jag in mobilen i käften på honom, släpade honom till närmaste trottoarkanten, satte kanten mellan hans käkar och sen stampade jag honom i bakhuvudet... Sen ryckte jag till och vaknade upp ur dagdrömmen. Bussen kom och reggeaton skiten fick bli soundtracket till hela resan hem. Helt sjukt att det finns så arroganta människor.

Kommentarer
Postat av: Giannis

HAHAHAHAHHAHAHAHA, det är ju inte lite taget från American History X ? ;)

2010-02-25 @ 00:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0