Sämst.

Jag märker att jag har varit riktigt jävla dålig på att blogga. Jag har helt enkelt för mycket att göra och jag behöver faktiskt inte blogga längre för att döda lite tid. Även om jag vill det. De senaste dagarna har jag fan suttit och gjort en skoluppgift, vi ska göra ett helt kvarter i Sketch-up! Jag hatar fan sketch-up! Det jävla programmet ska bara strula och ***** sig hela jävla tiden. Btw.. när fan började jag bli försiktig med fula ord? Men skit i det. Man får i alla fall göra om samma sak om och om igen för att den... ja...***** sig! Jag har fan inte tålamod till det. Men... (ett jävligt stort men) idag började vi komma överens. Vi börjar faktiskt förstå oss på varandra, sketch-up skärpte sig, med lite tålamod och en jävla massa kompromisser så funkar det. Nu är det bara Mac-PC, och Israel-Palestina som ska lägga ner beefen, som sagt, allt gick ju med lite tålamod och en jävla massa kompromisser. Yeah right!?... Jag hatar fortfarande sketch-up.

Kvarteret börjar i alla fall bli färdigt, nu ska jag bara läsa tre böcker och skriva två presentationer. Ja ni hör själva... liiiife is gooooood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0