Baby....

Jag startade nyss laptopen för att skriva om min tråkiga lördag. Jag har inte gjort ett skit idag förutom att jag har tippat och sen har jag kollat på Barca, jag ska snart kolla om jag har blivit miljonär. Som sagt så hade jag inte haft nått intressant att skriva om, om det inte vore för "Terrell" som addade mig på msn nyss när jag startade datorn.

Hon skrev på engelska och ville att jag skulle klicka på nån länk så att jag kunde se henne cama. Hon sa oxå att jag behövde registrera mig på sidan och ange kreditkortsnummer för att de skulle kunna se hur gammal jag var. Hahah? Asså tror folk verkligen att man är helt jävla dum? Sen började hon kalla mig för baby och frågade mig om vad jag gillade för underkläder och sånt. Haha! Jag började jävlas med henne och började kalla henne för baby och sen bad jag henne om hennes kreditkortsnummer för att jag skulle se om hon va över 18. Hon slutade skriva... Sen skrev jag "FUCK OFF YOUR STUPID FUCK" och blockade henne.

Helt sjukt!... nu ska jag se om jag har blivit miljonär!

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Poffe

haha! jag fick också en som adda mig och ville cama! :DD sjukt att vissa går på de :)

2010-01-25 @ 11:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0