Ny cykel!

Tjena, hej, hallå!

Jag har seriöst inte orkat skriva den senaste tiden vilket ni kanske har märkt. Anledningen har varit att jag har varit upptagen med viktigare saker. Jag har till exempel börjat skolan, jag har hållt på med min ALI t-shirt, igår köpte jag en ny cykel för 200 kr och sen har jag bara spelat Fifa och kollat tv.

Jag har nog inte berättat för er att min förra cykel som inte ens va min blev stulen. Jag va ju inneboende hos en tant och jag lånade hennes ex-mans cykel. Jag fick till och med låna den efter att jag flyttade ut. Tills den då blev stulen.. jag fick ringa ett sånt där osäkert samtal och förklara det hela med "ehhh.. hej?... Du?.... cykeln... cykeln, den blev stulen inatt.. så jag får väl köpa en ny till dig, eller så får du säga vad du vill ha för den" hon sa att hon skulle höra av sig eftersom hon inte visste vad hon skulle göra och sen har vi inte pratat mer. Haha. Jag har i alla fall köpt en ny cykel till mig själv nu, för 200 fucking kr! Det är ju sjukt billigt. Man kan ju tro att jag köpte den från några crackheads, fast killarna jag köpte den från va ju nästan lika smarta som crackheads... eller dom kanske va höga på crack? Ja, va fan, den funkar i alla fall! Nu ska jag bara köpa en till tanten med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0