"Hear me out now"

Seg dag idag... har inte gjort så mycket, eller rättare sagt inte ett skit. För några dagar sen såg jag ALI med Will Smith, jag har sett den många gånger innan men jag såg den igen för att den gör mig alltid så jävla motiverad! Jag vill bara springa till gymmet och boxa ihjäl säcken efter att jag har sett den. Den filmen är riktigt jävla bra, har ni inte sett den så är det fan dags! Den har fan nästan 10 år på nacken nu. Jag kan inte lova att ni blir motiverade av den men jag blir iallafall det, kanske för att jag tränar kampsport? Resultatet av att se den här filmen blev, lördag: springa, söndag: ab-slidern, måndag: träna karate och idag, ikväll va jag ute och sprang igen. Så just nu är jag ganska trött men det känns jävligt gött ändå. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla färdigt på Oceans 13...


Ett av Soundtrack låtarna till mina löprundor.



Jigga what/Faint - Jay-z/Linkin Park!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0