Rökning?

Nästa gång någon frågar mig om jag röker så ska jag fan svara "Ja, jag har faktiskt varit passiv rökare hela mitt liv". För det stämmer verkligen. Min pappa har typ rökt sen han lärde sig andas känns det som. Sen röker nästan hela min släkt med. Jag hatar verkligen cigaretter! Jag hatar den äckliga lukten och jag hatar den äckliga smaken!

Pappa har ändå slutat att röka inne och han slutade att röka i bilen när han köpte en ny, som tur är. Men att åka i den gamla bilen med min pappa och min farbror är som att köra i dimma, fast dimman är inne i bilen... och den stinker skit!!!

Man tror att det inte är så många som röker men under de två veckorna som jag jobbade på en Pressbyrå så tog ciggen slut ungefär fem gånger och varje gång leveransen kom så var det ett helt jävla släp med bara cigg. Jag tycker bara att det är så jävla äckligt! När nån söt tjej kom fram till mig när jag stod i kassan så tänkte jag först "hon va ju söt" och sen efter att hon hade frågat om ett paket cigg så tänkte jag "fan va ful hon blev... " jag är kanske störd men så funkar jag.

Sen tycker jag att de här varningarna på cigarettpaketen är för löjliga. Vem fan tar åt sig när där står att rökning dödar, folk tänker ju bara "Inte mig iallafall..". Nä, dom är för löjliga så jag gjorde några egna, mycket bättre! Killar vill verkligen inte göra nått som förminskar deras manlighet och kvinnor bryr sig om sitt utseende.. so lets fuck with that.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0