Wihooo!

Idag har jag varit så jävla asocial som det bara går att vara! Jag har inte gjort ett skit idag, jag har bara varit på netonnet och köpt en ritbräda... som jag "skrev" på förra inlägget. Den är iallafall riktigt awesome! Jag har suttit och ritat med den hela dan! Jag har suttit och kladdat med den i flera timmar men jag har ändå inte gjort något. Mitt bland allt kladd började jag göra en mun och efter det blev det mer bullshit... här har ni fulingen!


Där står "Jag är inte färdig"... den kommer aldrig att bli det heller. Mohahaha!

Kommentarer
Postat av: Bethzabet

Du köpte en ritbräda gött juh, va kostar den? tänkte också skaffa en ^^

2010-01-26 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0