"Jag har fixat till skillsen nu" - 13/2

I fredes åkte några av oss från Idrott B, plus några Bihang till Sjöalts isbana för att köra en favorit i repris. Vi skulle spela bandy igen! Om ni har läst inlägget,  "En blatte på hal is" så vet ni att jag inte var så jävla duktig på det. Ja, videon säger det mesta.... I alla fall,  i fredes var det perfekt, vädret var skit bra, jag hade skit kul med världens bästa grupp, mina skridskor skills börjar bli bättre...jag kan till och med stanna nu! Kort sagt så var det en perfekt dag men väldigt mycket skratt!

Det började med att jag Fritz och Fredde P. stack dit och började åka lite för att värma upp medan vi väntade på Erika, Danne, Johanna, Lina och Poffe som segade som fan! Den här gången va vi inte ensamma på isen, den va full med ungar i 10 -12 års åldern. Jag, Fredde och Fritz fick åka gratis om vi höll en kort skridskorlektion för ungarna. Haha! Ja ni läste rätt! Jag skulle skulle hålla i en skridskor lektion! Vi fick dela upp jobbet, Fredde fick visa hur man skulle göra, jag skulle visa hur man INTE skulle göra och Emil fick visa hur det kunde gå om man kunde åka lite.

Efter att vi hade lärt ungarna åka skulle vi spela bandy mot dom! Istället för att vara målvakt som jag var sist när vi körde, var jag en renodlad forward! Jag gjorde 4 mål! Det kallar man för succé! Jag ägde skiten ur dom jävla snorungarna! Men dom förtjänade det...Här har ni några snälla saker som de sa till mig.

Fredde: Visst är jag snyggare än Poffe?
En liten tjej: Ja...
Jag: Visst är jag snyggare än både två?
Flickan: Nej! Dom är båda snyggare än dig!
(Jävla snorunge)

Fredde: Ni ska nog inte kaxa med Kurre, han har svart bälte i karate!
Snorungen: Du kan inget om Karator, du är kass.
(Jag tänkte bara cross-checka den jäveln!)

Sen buade dom varje gång jag gjorde mål! De jävla små asen! Målvakten undrade senare om det hette att jag "fiskade" när jag stod vid målet hela tiden. Jag fattade inte ett skit bland alla läsp ljud så jag bara ignorerade honom. Sen gjorde jag ett mål till!

Här har ni ett av mina mål! Tyvärr är detta ett av de sämsta, men målgesten är fin!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh snälla! Du vann över småbarn.. det bevisar ingenting;)

2009-02-15 @ 20:43:48
URL: http://astasusanne.devote.se
Postat av: Insaniac

Nr 1: Det var ingen målgest... du ramla haha!



Nr 2: Fy fan vad ägd av ungarna. Det är störigt när de är så jävliga. Men fan va roligt inlägg idag hahaha.



Bästa kommentaren idag:



"Jag fattade inte ett skit bland alla läsp ljud så jag bara ignorerade honom. Sen gjorde jag ett mål till!"



lmfao!

2009-02-15 @ 20:49:57
Postat av: Esra

du ska alltid göra bort dig! ahahha

2009-02-15 @ 21:38:06
URL: http://aaddiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0